Sebemotivační trénink - sebemotivace

Technika ke změně a náhradě nefunkčních myšlenkových programů

     Využití sebemotivačního tréninku:

  • Při koučinku nebo osobním rozvoji, k posiléni sebemotivačních schopností mozku
  • Pro lepší využití svého potenciálu ve sportu, povolání, podnikání, aj.
  • K překonání vnitřního limitu, na zlepšení mentální síly nebo odolnosti (profese, sport)
  • Pokud se nedaří zvládat emoce, stres, zátěž nebo těžší životní období
  • Při neúspěchu v nějaké životní oblasti (vztahy, zdraví, úspěch, profese, finance) 
  • Pro zvládání emocí a myšlenkových zkratů
  • Pokud člověk opakovaně v důležitých situacích selže (zkouška, konfrontace, pohovor, sport) 
  • Pokud člověk přitahuje stále stejné problémy, situace
  • Zpracování a překonání traumatického prožitku, vyrovnání se s nepříjemnou událostí
  • Změna přejatých omezujících rodinných myšlenkových nastavení ve vztazích a v přístupu k životu
  • A jiné
  • Metodu vyučuji klienty při konzultacích jako nástroj mezi jednotlivými schůzkami
  • Pravidelně bývají v programu semináře věnované sebemotivačnímu tréninku a jiným postupům