Sebemotivační trénink

     Využití sebeemotivačního treninku:

  • Při koučinku nebo osobním rozvoji
  • Metodu vyučuji klienty při konzultacích, ne seminářích, denně ji využívám
  • Metoda se dá používat na běžné životní situace jako jsou:

- pokud se nedaří zvládat emoce, stres, těžší životní období

- při neúspěchu v nějaké životní oblasti (vztahy, zdraví, úspěch, profese, finance)

- pro zvládání emocí a myšlenkových zkratů

- pokud člověk v důležitých situacích selže (zkouška, důležitý pohovor, sport) nebo přitahuje stále stejné problémy, situace

- k překonání vnitřního limitu, na zlepšení mentální síly nebo odolnosti (profese, sport)

- podpora po traumatickém prožitku, vyrovnání se s nepříjemnou událostí

- změna rodinných myšlenkových nastavení ve vztazích a v přístupu k životu

- v rámci procesů osobního růstu, sebeuzdravování, sebemotivace v každodenních situacích

Princip sebemotivačního treninku:

  • Metoda se věnuje hledání nefunkčních nebo škodlivých myšlenkových nastavení
  • Tyto nastavení jednoduchým cvičením mění nebo postupně omezuje jejich vliv
  • Dá se použít samostatně na zmiňované situace, ale velmi často slouží jako doplněk jiným postupům (u složitějších stavů)
  • Pokud klient nepotřebuje měnit nefunkční nastavení, technika umožnuje vytvářet nová nastavení pro zkvalitnění života